جای خالی ات . . .

تراوشات ذهن پریشان من . . .

 

جــــاي خــــالــــي ات . . .


آنــقــــــ ــ ـــدر بزرگــــــ شده ,


که حتي مي شود در آن


زندگي کرد . . .



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت0:58---7 مرداد 1391
harvaght matalebe weblageto mikhunam boghz galumo migire

mona
ساعت13:05---21 تير 1391
سلام.ببین دختر من معتادسایتت شدم چندروزکه تو مسافرت بودم همش فکرم پیش سایت بود!!!!!!!!!!!!!!

هرروز سرمیزنم ببینم مطلب جدیدی گذاشتی یانه.........نمیدونم چرا ولی واقعا معتاد سایتت شدم شاید به خاطراینه که تمومشون حرفای دل منه.................

به هرحال سایتت معتادم کرده

موفق باشی عزیزم

دستت درد نکنه
پاسخ:mamnonam aziiiizam :x che eftekhare bozorgiii :-* khoshal misha az in ke be webam sar mizani va nazar mizari vase man kheyli arzeshmande ... :x


amirreza
ساعت12:54---20 تير 1391
salam .weblogeT kheali ghashange..age ghabel doonesti be manam ye sar bezan..fekkoanm khoshet biad mer30

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 20 تير 1391برچسب:,ساعت12:26توسط Atieh Zahir | |